JUHLAVUOSI 2018

Vuonna 2018 järjestetään kaksi näyttelyviikonloppua, Lohjalla ja
Tampereella. Näyttelyviikonloput sijoittuvat syksylle. Tarkat päivämäärät ilmoitetaan myöhemmin.

Ilmoittautumisaika päättyy kuukautta ennen näyttelyä. Mikäli kuukautta ennen näyttelyä ilmoittautujamäärä on vähintään 10 hevosta, ilmoittautumisaikaa jatketaan kahdella viikolla kymmenen euron korotetulla ilmoittautumismaksulla. Ilmoittautumiset jatkossa Maria Mäntykoskelle: maria.mantykoski@gmail.com

Koska írlantilainen kantakirjaus viettää juhlavuotta, näyttelyviikonloppuihin tullaan järjestämään myös oheisohjelmaa, kuten katrilleja, kavalkadeja ja kilpailuja.

Juhlavuoden kunniaksi myös näyttelymaksuja on alennettu.

Juhlavuoden näyttelymaksut:

Maitovarsa-1v 25€,

2-vuotiaat 30€,

3v ja yli tammat 45€,

3v ja yli oriit 90€,

jälkeläisluokka 40€

championluokka 50€,

ruunat 30€

Muita muutoksia:

Kasvattajapalkinnon korvaa jatkossa rahapalkinnot.

Vuodesta 2018 alkaen ei enää jaeta kasvattajapalkintoa.

Rahapalkinnoin palkitaan 1- 2 vuotiaat 1. palkinnon saaneet hevoset. Rahapalkinnosta 30% kuuluu kotimaiselle kasvattajalle 70% omistajalle ja ne maksetaan kerran vuodessa joulukuussa ne ansainneille. Rahapalkinnolla palkitaan ainoastaan Suomessa syntyneet sekä kotimaiseen kantakirjaan rekisteröidyt hevoset.

Parhaalla arvosanalla palkitun Champion-arvon saaneen rahapalkinto jatkuu edelleen ja BIS-voittajia näyttelyissä hemmotellaan sponsoripalkinnoin.

Tervetuloa osallistumaan irlannincobien juhlavuoteen!

Sivua päivitetään sitä mukaan kuin uusia asioita juhlavuoteen liittyen päätetään.