YHTEISTYÖKUMPPANIKSI?

Rex

Haluatko tehdä yhteistyötä tai kenties sponsoroida yhdistyksen ja kantakirjan toimintaa vuonna 2018?

Olemme yhdistys, joka ajaa irlannincobien etuja Suomessa. Saimme vuonna 2012 luvan maa- ja metsätalousministeriöltä ylläpitää rodun kantakirjaa ja toimimme Eviran alaisuudessa. Kantakirjan ylläpitämisen osalta toimintamme rinnastuu Suomen Hippokseen, vaikka onkin mittakaavassa paljon pienempää.

Irlannincob on rotu, joka on kehittynyt irlannissa kiertolaisten toimesta risteyttämällä eri rotuja vuosikymmenien saatossa. Hevosrotu on näyttävä runsaine jouhineen, tupsujalkoineen sekä väriskaaloineen. Käyttöhevosena irlannincob on monikäyttöinen, se toimii niin aikuisilla ja lapsilla, ratsuna tai vetohevosena. Irlannincob on luonteensa puolesta älykäs, ystävällinen ja seurallinen. Suomessa Irlannincob on nouseva trendi ja tällä hetkellä Suomessa irlannincobeja on noin 1000 yksilöä.

Tarjoamme teille mahdollisuuden mainostaa firmaanne edullisesti ja valtakunnallisesti sponsorina tälle upealle rodulle ja auttaa meitä toiminnan kehittämisessä.

Sponsoroinnilla kustannetaan ensisijaisesti näyttelypalkintoja ja kilpailu- sekä näyttelyjärjestelyjä. Otamme vastaan myös tuotepalkintoja.

Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä yhdistyksen sihteeriin (yhteystiedot).

Kaikki sponsorointisopimukset oikeuttavat koko vuoden tapahtumissa valtakunnallisesti:

• Mainontaan käsiohjelmiin
  • Some-mainontaan tapahtumien mainonnan yhteydessä
  • Mainontaan yhdistyksen kotisivuilla
  • Mainintaan yhdistyksen kotisivuilla sponsorien yhteydessä
  • Sponsorin toimittamien mainosten esillepanoon näyttely/kilpailu/tapahtumapaikalla
  • Kuulutuksiin sponsoroitujen näyttelyluokkien yhteydessä sekä palkintojenjaon yhteydessä
Toivotamme teidät tervetulleeksi tukemaan toimintaamme ja kiitämme yhteistyöstä!

Midget