YHTEISTYÖKUMPPANIKSI?

Rex

Haluatko tehdä yhteistyötä tai kenties sponsoroida yhdistyksen ja kantakirjan toimintaa vuonna 2016?

Olemme yhdistys, joka ajaa irlannincobien etuja Suomessa. Saimme vuonna 2012 luvan maa- ja metsätalousministeriöltä ylläpitää rodun kantakirjaa ja toimimme Eviran alaisuudessa. Kantakirjan ylläpitämisen osalta toimintamme rinnastuu Suomen Hippokseen, vaikka onkin mittakaavassa paljon pienempää.

Irlannincob on rotu, joka on kehittynyt irlannissa kiertolaisten toimesta  risteyttämällä eri rotuja vuosikymmenien saatossa. Hevosrotu on näyttävä runsaine jouhineen, tupsujalkoineen sekä väriskaaloineen. Käyttöhevosena irlannincob on monikäyttöinen, se toimii niin aikuisilla ja lapsilla, ratsuna tai vetohevosena. Irlannincob on luonteensa puolesta älykäs, ystävällinen ja seurallinen. Suomessa Irlannincob on nouseva trendi ja tällä hetkellä Suomessa irlannincobeja on noin 1000 yksilöä.

Olemme vuonna 2016 laajentamassa toimintaamme, ja järjestämme neljät kantakirjanäyttelyt eri puolella Suomea. Osallistumme myös rotuesittelyllä sekä Helsinki Horse fairiin että Tampereen hevosmessuille. Lisäksi järjestämme irlannincobeille suunnatun ratsastuscupin sekä pyrimme järjestämään yhteistyössä muiden rotuyhdistysten kanssa yhteisen näyttelyviikonlopun. Lisäksi järjestämme erilaisia kursseja, luentoja sekä klinikoita rodun kanssa työskenteleville.

Tarjoamme teille mahdollisuuden mainostaa firmaanne  edullisesti ja valtakunnallisesti sponsorina tälle upealle rodulle ja auttaa meitä toiminnan kehittämisessä.

Sponsorisopimus on ensisijaisesti koko vuodeksi vuonna 2016. Sponsoroinnilla kustannetaan ensisijaisesti näyttelypalkintoja ja kilpailu- sekä näyttelyjärjestelyjä.

Lisätietoa saat ottamalla yhteyttä yhdistyksen sihteeriin (yhteystiedot).

Kaikki sponsorointisopimukset oikeuttavat koko vuoden näyttelyissä valtakunnallisesti

• Mainontaan käsiohjelmassa
  • Mainontaan näyttelytulosten yhteydessä yhdistyksen kotisivuilla
  • Mainintaan yhdistyksen kotisivuilla sponsorien yhteydessä
  • Sponsorin toimittamien mainosten esillepanoon näyttely/kilpailupaikalla
  • Kuulutuksiin sponsoroitujen luokkien yhteydessä sekä palkintojenjaon yhteydessä
  • Best in Show- ja Champion-luokan sponsoria mainostetaan näiden lisäksi yhdistyksen omassa julkaisussa
  • Champion-luokan sponsori saa lisäksi oikeuden markkinapaikkaan näyttelyissä näyttelyalueilla

Sponsoroinnin hinta koko vuodelta:

• Nuorten ja ruunaluokkien sponsori:30€/vuosi  tai lahjakortti/tavarapalkinto  luokkavoittajille näyttelykohtaisesti
  • Kilpailusponsori: 40 € /vuosi tai lahjakortti/tavarapalkinto  voittajille kilpailukohtaisesti
  • Best in show-sponsori: 50 €/vuosi
  • Champion-luokan sponsori: 100€/vuosi
Toivotamme teidät tervetulleeksi seuraamaan näyttelyitä ja kiitämme yhteistyöstä!

Midget