Tapahtumakalenteri

Virtuaali match showLauantai  27.7.2024 - Keskiviikko 31.7.2024
Perinteinen matalan kynnyksen mahdollisuus osallistua etänä suoritettavaan Irlannincob match show näyttelyyn!
Luokka 1 Maitovarsat (emän kanssa tai ilman)
Luokka 2 Nuoret hevoset 1-2 v (tammat, orit ja ruunat)
Luokka 3 Hevoset 3-5 v (tammat, orit ja ruunat)
Luokka 4 Tammat 5 v ylöspäin
Luokka 5 Orit ja ruunat 5 v ylöspäin
Luokka 6 Part bred Luokka (tammat, orit, ruunat)
Luokka 7 Mini Junior Handler (esittäjä 10v. tai alle)
Luokka 8 Junior Handler (esittäjä yli 10 v.-17v.)
Ilmoittautuminen Sanna Tiilikaiselle p. 050-4959087 WhatsAppilla 27.7.2024 mennessä, ilmoittautumisessa luokka, hevosen nimi ja ikä sekä kuva hevosen passista, mikäli hevonen ei ole rekisteröity Suomen Irlannincob kantakirjaan. Junior Handler luokkiin ilmoittautuessa ilmoita myös lapsen nimi ja ikä.
Ilmoita myös maksajan nimi, osoite ja sähköposti.
Ilmoittautuneille tehdään WhatsApp-ryhmä 28.7, jonne videot ja kuvat lähetetään.
Jos on mitä tahansa kysyttävää näyttelyyn liittyen, kysymykset voi lähettää myös Sannalle.
Hinnat:
-Suomen Irlannincob yhdistyksen jäseneltä: 1. hevonen 20€, saman omistajan toinen ja loput hevoset 15€/hevonen.
- Ei jäsen 1. hevonen 30€, saman omistajan 2 ja loput hevoset 25€/hevonen.
TÄMÄN VUODEN ERIKOISTARJOUS!
Ilmoita hevosesi samalla Hyvinkään Jalostuspäiville 24-25.8.24 ja virtuaalimatch show:hun, saat kantakirjanäyttelyistä 10 € alennuksen.
Kantakirjanäyttelyyn ilmoittautuminen tästä:
- Osallistumismaksu laskutetaan
Tuomarina toimii Irish cobien kansainvälinen 1. grade tuomari Mia Miettinen
Kuvausohjeet (ks kuvausohje video);
- Hevonen esitetään ns. kolmiossa, jonka voi merkitä mm. ämpärein, puomein, renkailla tai keiloilla. Kolmion sivujen pituus on noin 15 metriä.
- Video kuvataan esim. puhelimella vaakatasossa. Kuvaaja seisoo noin 10 metriä kolmion kärjestä
- Hevonen esitetään kauttaaltaan (vasen kylki, edestä, oikea kylki, takaa) siten että jokainen puoli on näkyvillä noin 10 sekuntia (voit laskea mielessäsi hitaasti kymmeneen). Järjestyksellä ei ole väliä.
- Tämän jälkeen kolmio kuljetaan hevosen kanssa käynnissä ja tämän jälkeen vielä kaksi kierrosta ravissa myötäpäivään (handler luokissa yksi kierros riittää). Toinen ravikierros päätetään kolmion kärkeen ja pysähdyksen jälkeen videoinnin voi lopettaa.
- ei zoomin käyttöä!
- Videon lisäksi hevosesta lähetetään sivuprofiili valokuva (mielellään harjattomalta puolelta) ns. näyttelyasennossa eli kuvaajan puoleinen jalkapari auki
- Varustus: esittäjällä siisti asu ja kypärä. Hevoset 0-1 v. voi esittää riimusta, 2-vuotiaat ja vanhemmat mielellään suitsittuna
- Handler luokissa ja maitovarsan kanssa avustaja sallittu!
Videot tuomaroidaan heinäkuun lopussa. Tämän jälkeen tulokset julkaistaan WhatsApp ryhmän lisäksi yhdistyksen facebook- ja nettisivuilla. Valokuvia saatetaan käyttää tulosten julkaisun yhteydessä.
Kaikki osallistujat saavat kirjallisen arvostelun ja ruusukkeen. Näyttelyssä valitaan myös Best In Show kolmikko, joille on luvassa Hevari Oy:n lahjoittamat tuotepalkinnot!
Tervetuloa mukaan matalan kynnyksen näyttelyyn 😊