IC-CUP
se tupsujalkojen oma ratsastuscup.

IC CUP SÄÄNNÖT JA PISTEYTYS 1.1.2020 alkaen

kouluratsastus/esteratsastus/valjakkoajo/kenttäratsastus

- Ratsastajan/ajajan tulee olla Suomen irlannincob yhdistyksen jäsen osallistuakseen ic-cup kilpailuun, vain ne kilpailut hyväksytään, jona aikana ratsastaja/ajaja on ollut yhdistyksen jäsen.

- Hevosen tulee olla rekisteröity irlannincobiksi

- Kalenterivuoden aikana kaikki hyväksytyt Suomen irlannincob yhdistyksen jäsenen hankkimat kilpailutulokset oikeuttavat hänet
osallistumaan ic- cup kilpailuun. Kilpailu on ratsukko/valjakko kohtainen.

- Ratsastaja kirjaa tulokset itse ylös ja lähettää kilpailutoimikunnalle 31.12.2020 mennessä yhdistyksen omalla lomakkeella ja tulokset pitää olla todennettavissa.

- Hyväksytystä tuloksesta ratsukko/valjakko saa pisteitä seuraavanlaisesti, (hyväksytty tulos koulukokeessa on 50€): valjakossa ja kenttäratsastuksessa pisteet lasketaan jokaisesta eri osakokeesta, EI kokonaiskilpailu tuloksen mukaan

1. sija 10 pist

2. sija 9 pist

3. sija 8 pist

4. sija 7 pist

5. sija 6 pist

6. sija 5 pist

7. sija 4 pist

8. sija 3 pist

9. sija 2 pist

10. sija 1 pist

Koko cupin kolme parasta palkitaan vuosittain vuosikokouksessa, (koulu-, kenttä-, esteratsastus ja valjakkoajo)

Yhdistyksen kilpailutoimikunta pitää kirjaa pisteistä.

Ota yhteys kilpailutoimikuntaan Sanna Tiilikaiseen sähköpostilla:

s.tiilikainen5(at)gmail.com

Saat Sannalta pisteenlaskulomakkeen, jolla pisteet lasketaan