IC-CUP ON NYT HEVARI-IC-CUP!

Yhdistys järjesti ensimmäistä kertaa vuonna 2016 IC-cup-nimisen ratsastuskilpailun, jossa oli neljä osakilpailua. Ic-cupissa palkittiin vuonna 2016 kauden päättyessä neljä ratsukkoa pokaalein, kunniakirjoin sekä yhdistyksen ilmaisella jäsenyydellä. Yhteistyökumppanimme Hevari palkitsi myös voittajan sponsoripalkinnolla.

Osakilpailujen yhteydessä jokainen osallistunut ratsukko palkittiin myös ruusukkein, ja osakilpailun voittajan tämän lisäksi pokaalilla.

Suomen irlannincobyhdistys kiittää kaikkia osallistujia ja yhteistyökumppaneita vuoden 2016 IC-cupin järjestymisestä!

****

Hevari-IC-cup käynnistyy 1.3 2017 yhdessä SRL:n ratsastusseurojen kanssa järjestettävinä osakilpailuina ympäri maata. Kausi päättyy 30.9.2017

Onko juuri sinulla tiedossa ratsastusseura, joka haluaisi järjestää kisojensa yhteyteen osakilpailun? Ota yhteys kilpailutoimikunnan johtajaan Pia Nyholmiin sähköpostilla:

pia-maria.nyholm@kotiposti.net

IC-cupin säännöt:

Yhdellä ic:llä voi per luokka osallistua kaksi ratsastajaa. Luokan voi järjestää joko omana luokkana tai siten että ic:t mieluiten starttaavat peräkkäin. Kilpailutasona harjoituskilpailu tai 1.taso. Järjestäjän on oltava SRL:n jäsen.

Luokkavaihtoehdot: HeC:2 2000 tai KN special, estekilpailuihin re 60 cm/vapaa valinta järjestäjästä riippuen.

Luokan lähtömaksuista päättää kilpailujen järjestäjä. IC-cupin osallistumismaksu on irlannincobyhdistyksen jäsenille ilmainen ja sen ulkopuolisille osallisujille 5 euroa.

IC-cupin palkinnot:

Kaikki osallistujat palkitaan osallistujaruusukkein. Kolme parhaiten sijoittunutta osakilpailuissa voittavat ruusukeen, voittajalle pokaali.

Lisäksi Hevari Oy palkitsee jokaisen osakilpailun voittajan sekä lopulta kolme ensimmäistä cupin lopullista sijoittunutta.
Pisteytys osakilpailun kolmelle parhaalle: voittajalle 5 p, toiseksi sijoittuneelle 3 p, kolmanneksi sijoittuneelle 1.p.

Yhdistyksen kilpailutoimikunta pitää kirjaa pisteistä ja yhdistys sponsoroi palkinnot. Hevari muut palkinnot.

Kilpailukalenteri päivitetään kotisivuille sen varmistuessa.

HUOM! Jos hevosesi on rekisteröity Suomen irlannincob-kantakirjaan, sinun ei tarvitse erikseen rekisteröidä hevostasi Hippokseen kilpailulupien saamiseksi. Yhdistyksemme päivittää kuukausittain kantakirjamme hevosista listaa KIPA:an, jolloin hevosen tiedot löytyvät sieltä suoraan.