IC-CUP
se tupsujalkojen oma ratsastuscup.

VUODEN 2018 KILPAILUKALENTERI ON SUUNNITTEILLA. ILMOITA OMAT KISAPÄIVÄSI!

Ic-cup käynnistyy jälleen 1.3 2018 yhdessä yhdistykselle kiinnostuksensa ilmoittaneiden SRL:n ratsastusseurojen kanssa järjestettävinä osakilpailuina ympäri maata. Kausi päättyy 30.9.2018.

Oletko ratsastusseuran jäsen, joka haluaisi järjestää kisojensa yhteyteen osakilpailun? Osakilpailun järjestäminen omien kisojen yhteydessä on vaivatonta - Ic-cupin osakilpailun voi järjestää koululuokkana tai esteluokkana, omana luokkanaan tai muun luokan yhteydessä. Samalla järjestäjä saa lisää kilpailijoita kisoihinsa, ja irlannincobit pääsevät kisaamaan keskenään sekä esittelemään monipuolisuuttaan harrastehevosina.

Palkinnot tulevat luonnollisesti irlannincob-ratsukoille yhdistykseltä.

Kiinnostuitko? Ota yhteys kilpailutoimikunnan johtajaan Pia Nyholmiin sähköpostilla: pia-maria.nyholm@kotiposti.net

IC-cupin säännöt:

Yhdellä ic:llä voi per luokka osallistua kaksi ratsastajaa. Luokan voi järjestää joko omana luokkana tai siten että ic:t mieluiten starttaavat peräkkäin. Kilpailutasona harjoituskilpailu tai 1.taso. Järjestäjän on oltava SRL:n jäsen.

Luokkavaihtoehdot: HeC:2 2000 tai KN special, estekilpailuihin re 60 cm/vapaa valinta järjestäjästä riippuen.

Luokan lähtömaksuista päättää kilpailujen järjestäjä. IC-cupin osallistumismaksu on irlannincobyhdistyksen jäsenille ilmainen ja sen ulkopuolisille osallisujille 5 euroa.

Osallistuvan hevosen tulee olla rekisteröity Suomeen joko irlannincob-kantakirjaan tai Hippokseen.

IC-cupin palkinnot:

Kaikki osakilpailujen osallistujat palkitaan osallistujaruusukkein. Kolme parhaiten sijoittunutta osakilpailuissa voittavat ruusukeen, voittajalle pokaali.

Pistetys - osakilpailun voittaja 5 p, toiseksi tullut 3p ja kolmanneksi tullut 1p. Kauden lopussa suurimman pistemäärän kerännyt voittaa cupin.

Koko cupin kolme parasta palkitaan vuosittain syyskokouksessa voittoruusukkein ja pokaalein. Voittaja saa myös ilmaisen jäsenyyden seuraavalle kaudelle. Lisäpalkinnoista päättävät sponsorit. Mikäli pisteytykset menevät tasan, katsotaan suorituspisteitä tai estepuolella aikaa. Tarvittaessa jaetaan sijoituksia.

Yhdistyksen kilpailutoimikunta pitää kirjaa pisteistä ja yhdistys sponsoroi palkinnot. Sponsori muut palkinnot.

Kilpailukalenteria päivitetään kotisivuille sen varmistuessa.

HUOM! Jos hevosesi on rekisteröity Suomen irlannincob-kantakirjaan, sinun ei tarvitse erikseen rekisteröidä hevostasi Hippokseen kilpailulupien saamiseksi. Yhdistyksemme päivittää kuukausittain kantakirjamme hevosista listaa KIPA:an, jolloin hevosen tiedot löytyvät sieltä suoraan.