Hei yhdistyksen jäsenet ja tupsujalkojen omistajat!

Loistava ja matalan kynnyksen mahdollisuus etänä suoritettavaan Irlannincob match show näyttelyyn!

Luokka 1 Nuoret hevoset 0-3 v (tammat, orit ja ruunat)

Luokka 2 Tammat 4 v ylöspäin

Luokka 3 Orit ja ruunat 4 v ylöspäin

Ilmoittautuminen Heidi Niskanen 050-3016289 15.7.2021 mennessä, ilmoittautumisessa kuva maksetusta maksusta, hevosen nimi ja kuva hevosen passista, mikäli hevonen ei ole rekisteröity Suomen Irlannincob kantakirjaan. Sinut liitetään whats up ryhmään minne saat videon lähettää.

Hinnat:

-Suomen Irlannincob yhdistyksen jäseneltä: 1 hevonen 20€, saman omistajan toinen ja loput hevoset 15€/hevonen.

- Ei jäsen 1 hevonen 30€, saman omistajan 2 ja loput hevoset 25€/hevonen.

- Maksu maksetaan: Suomen irlannincobyhdistys Fi26 1113 3000 6086 75 Viesti; hevosen /hevosten nimet

Tuomarina toimii Mia Miettinen

Hevonen tulee olla rekisteröity Suomen tai muun maan viralliseen kantakirjaan irlannincobiksi. Mikäli hevonen ei ole Suomen Irlannincob yhdistyksen kantakirjassa, lähetä kuvakaappaus passista.

Kuvausohjeet (ks kuvausohje video);

- Hevonen esitetään ns. kolmiossa, jonka voi merkitä mm ämpärein, puomein, renkailla tai keiloilla. Kolmion sivujen pituus on noin 15 metriä- -- -Video kuvataan esim puhelimella vaakatasossa. Kuvaaja seisoo noin 10 metriä kolmion kärjestä

- Hevonen esitetään kauttaaltaan (vasen kylki, edestä, oikeakylki, takaa) siten että jokainen puoli on näkyvillä noin 10 sekuntia (voit laskea mielessäsi hitaasti kymmeneen)

- Tämän jälkeen kolmio kuljetaan hevosen kanssa käynnissä ja tämän jälkeen vielä kaksi kierrosta ravissa. Toinen ravikierros päätetään kolmion kärkeen.

- ei zoomin käyttöä!

- ohje löytyy osoitteesta https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=CUcafDnxcbQ

Videot katsotaan ja tuomaroidaan 30.7 mennessä. Osallistujille lähetetään kutsu whats up ryhmään josta on mahdollista nähdä myös muiden osallistujien videot. Tämän jälkeen tulokset julkaistaan yhdistyksen facebook sivuilla ja sijoittuneille lähetetään ruusukkeet ja arviointi postitse, muille sähköpostilla kuvana